right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 129 dni 1 ur 2 minut
Predavatelj

Splet

Napredno oglaševanje na Facebooku

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: skrbnikom družbenih omrežij, odločevalcem v marketingu in prodaji; vsem, ki imajo v podjetju stik z medijskim zakupom, ter vsem, ki so že poskusili z oglaševanjem na FB-ju in Instagramu, a pri tem niso bili najbolj uspešni.

Praktična delavnica na kateri boste uporabljali napredna Facebook orodja, naredili zasnovo celostne FB kampanje in jo znali povezati serijo kampanj v skladu s prodajnim lijakom. Delo v Ad Accountu, izključno praktično delo.

Cilji delavnice
 

Iz delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem in spretnostmi.

  • Znali boste uporabljati najbolj napredna Facebookova orodja.
  • Poznali boste trike, ki bodo povečali uspeh oglaševanja.
  • Znali boste celostno zasnovati kampanjo na Facebooku - od začetnega raziskovanja do končne analize.
  • Povezali boste serijo kampanj v skladu s prodajnim lijakom.
  • Znali boste oceniti, kdaj so kampanje uspešne in kdaj ne ter kako izboljšati neuspešne kampanje.
  • Podrobneje o programu delavnice

Izključno praksa, brez teorije

Na delavnici boste delali v svojem Ad Accountu (pred delavnico boste prejeli podrobna navodila). Torej izključno praksa, brez teorije.

 

 

 

 

Vodja delavnice Zoran Bosančić

Zoran je strokovnjak na področju digitalnega merketinga, še posebno družbenih omrežij, vsebinskega in inbound marketinga. V zadnjem času veliko pozornosti posveča avtomatizaciji v trženju. Pri svojem delu je sodeloval z znamkami kot so Atlantic Grupa, Bic, BMW, Cedevita, Cisco, GlaxoSmithKline, Gorenjka, Maretti, Peugeot, Sensodyne, STIHL, Zlato Polje in Žito. Več o predavatelju 

 

 

 

 

 

Zaradi načina dela omejeno število udeležencev 

Zaradi interaktivnosti je na delavnici na voljo le 14 mest. Prosimo, da na delavnico pridete z notesniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi. Podrobneje o programu delavnice

Predavatelj se bo pred delavnico seznanil z vašim primerom

Pred delavnico boste prejeli navodila glede Ad Accounta in Facebook Pixel-a. Predavatelj se bo pred delavnico seznanil z vašim podjetjem in aktivnostimi na družbenih omrežjih.  

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev vam pripada 10 % popust

Prijava vključuje: 

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi,
  • potrdilo o udeležbi,
  • pijačo in prigrizek med odmori.

Izobraževanje bo potekalo v torek, 12. decembra 2017, od 9.00 do 13.00 v Ljubljani. Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.

 

Seminar

197,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »