right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 226 dni 11 ur 6 minut
Predavatelj

Splet

Napredna spletna analitika

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: zaposlenim v prodaji in marketingu, urednikom spletnih strani, lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin ter vsem tistim, ki želite spletno analitiko izkoristiti za izboljšanje prodajnih/poslovnih rezultatov.

V praksi bomo pokazali, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate. Delavnica je namenjena poslovnim uporabnikom, ki želijo spletno analitiko uporabljati za poslovne odločitve.

Kakšen je vaš ROI na spletno oglaševanje?

  • Želite optimizirati vaše spletne kampanje?
  • Želite vedeti kateri prodajni kanal (email, Facebook, Google…) je za vaše podjetje najbolj učinkovit?
  • Želite vedeti ali vaša spletna agencija učinkovito vodi vaše oglasne kampanje?
  • Imate občutek, da veliko vlagate v spletno oglaševanje, a se to ne pozna na prodaji, kot bi se moralo?

Spletna analitika vam omogoča, da v celoti merite, spremljate in optimizirate svoje spletne aktivnosti.  Na delavnici se boste naučili, kako zgraditi strukturo poročanja za vaše podjetje in se seznanili z vrsto specializiranih orodij, ki so vam na voljo. Orodja vam bodo v pomoč pri merjenju in spremljanju spletnega prometa. Podrobneje o programu

 

 

 

Cilji delavnice 

  • Spoznali boste pomen uveljavitve načrtnega spremljanje analitike v vašem podjetju
  • Naučili se boste nastaviti račune, profile in pridobili dovoljenja za sledenje prometa preko vaše spletne strani.
  • Odkrili boste kako uskladiti KPI z vašimi cilji in s pomočjo Google Analytics razviti podroben profil vašega ciljnega občinstva na osnovi lokacije, demografije, tehnologije naprav, interesov itd.
  • Spoznali boste tehnične zmogljivosti in hitrosti prenosov na vaši spletni strani.
  • Spoznali boste kako meriti raven angažiranosti uporabnikov in konverzije na osnovi sledenja aktivnostim, kot so prenosi, video ogledi, nakupi, registracije, itd.
  • Ustvarili boste vam prilagojena, časovno realna in podatkovno »pametna« poročila na osnovi širokih možnosti, ki jih ponuja orodje Google Analytics.

  • Podrobneje o programu

 

 

 

 

Vodja izobraževanja Marko Penko

(slika1original)Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji. Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih ter delavnicah in lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA in certificirani trener Digital Marketing Instituta iz Dublina. Več o predavatelju

 

 

 

 

Izključno praktično delo - prinesite notesnike

Delo na delavnici bo potekalo izključno na praktični ravni, z uporabo računalnikov. Udeležence zato vabimo, da prinesejo s seboj notesnike. Vsak od udeležencev bo delal na svojem primeru.  Več o programu


 

 

 

 

Omejeno število udeležencev

Zaradi načina dela na delavnici, je število udeležencev omejeno na 12.

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 234 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada  10 % popustPrijava vključuje:  

  • izvedbo delavnice z navodili za prenos znanja v podjetju,
  • praktično delo na lastnem primeru,
  • potrdilo o udeležbi,
  • pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.

Delavnica bo potekala v petek, 8. decembra 2017, od 9.00 do 14.30, na GZS, Dimičeva 13 v Ljubljani.

Seminar

234,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »