Datum naslednjega
izobraževanja:
/
Lokacija:
GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, vodjem marketinga, prodajnikom oz. vsem, ki bi želeli izboljšati uspešnost dogovarjanja prodajnih sestankov.
Na delavnici boste pridobili praktična znanja za uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B. Predvsem za področje hladnih klicev in hladnih mailov.
V prvem delu boste pridobili praktična znanja o dogovarjanju sestankov s hladnimi kontakti po telefonu in s pomočjo e-pošte. Spoznali boste 5 strategij za učinkovito hladno trženje ("cold calling" & "cold mailing"), ki odlično delujejo tudi pri "toplih kontaktih" in kupcih. Prodajnik, ki "obvlada" delo s hladnimi kontakti in zavrnitvami po telefonu nima večjih izzivov s toplimi kontakti.
Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Skozi praktične vaje in delom na vaših primerih boste spoznali metode in tehnike prepričevanja, vplivanja na sogovornika, grajenja zaupanja in aktivnega vodenja telefonskega pogovora ter metod za vzbujanje zanimanja pri sogovorniku. Cilj delavnice je, da pripravite prodajno zgodbo oz. argumente za uspešen klic ter reševanje ugovorov, s katerimi boste bolj prepričljivi in lažje uspešno zaključevali telefonske klice in dogovarjali sestanke s hladnimi sestanki s pomočjo e-pošte.
Podrobneje o programu delavnice
1.del: Kako se soočiti z zavrnitvami po telefonu?
2. del: Priprava sales pitcha - stranka potrebuje rešitev, ne ponudbe
3. del: Priprava pristopa za klic za dogovor sestanka
4. del: Naj izogovor pošljite mi predstavitev po e-pošti ne bo zamujena priložnost, ampak vaša priložnost
5. del: Izboljšamo vaš pristop za dogovarjanje sestankov
Znanje bom prenesla v prakso, saj so bile informacije za mene zelo koristne. Prijava za sodelovanje na delavnici se je izkazala kot zelo koristna, saj imam kar nekaj novih scenarijev in prijemov, kako enostavneje pripraviti, oziroma uspeti v dogovarjanju uspešnega prodajnega sestanka.
Ksenija Škerbot, Mikro + Polo d.o.o.
Bonus - brezplačno svetovanje po izobraževanju ter analiza vaših prodajnih materialov, telefonske skripte in e-pošte za dogovor sestanka
Tabela z orodji mi bo zelo koristila. Že med delavnico sem dobila kar nekaj idej.
Marta Weber, Ekvinokcij d.o.o.
Super delavnica tako za izkušene prodajalce kot za novince v prodaji.
Dejan Linasi, ITDinamik
Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Za učinkovit prenos znanja boste prejeli obogateno elektronsko gradivo, ki bo vsebovalo napotke, konkretne primere in pristope, ki jih boste lahko uporabili tudi pri prenosu znanja na svoje sodelavce.
Prejete informacije oz. znanje bomo z veseljem prenesli v prakso že jutri. Definitivno se je prijava izkazala za zelo dobro odločitev. Predlagam, da ostanemo v stiku.
Robert Majcen, Moja naložba d.o.o.
Z informacijami sem bila zelo zadovoljna in verjamem, da mi bodo pomagale pri sistematizaciji prodajnega procesa, scenarija in pisanja prodajnih ponudb.
Neža Naglič, Kendu d.o.o.
Bernarda delovanje klicnega centra pozna iz prve roke. Ima 2 leti neposrednih izkušenj kot telefonistka (v različnih klicnih centrih) s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo in podporo strankam ter 9 let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov tako za področje B2B kot B2C ter skupno 17 let v trženju (telefonsko trženje, email marketing in trženje, upravljanje baz strank (CRM), osebna prodaja). Podjetjem sedaj pomaga razvijati učinkovite strategije za "hladno" (telefonsko) trženje ter pri usposabljanju ekip telefonskih tržnikov. Več o predavateljici
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada10 % popust.
Prijava vključuje:
Delavnica bo potekalo v četrtek, 12. aprila 2018, od 9.00 do 15.00, na GZS, v Ljubljani. Za udeležence je urejeno brezplačno parkiranje.
237,00 € + DDV