right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: 27.09.2017

Do konca prijav še 2 dni 16 ur 50 minut
Predavateljica

Prodaja

Kako do uspešnega prodajnega sestanka?

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, vodjem marketinga, prodajnikom oz. vsem, ki bi želeli izboljšati dogovarjanje prodajnih sestankov in posledično izplen pri prodaji.

Na delavnici boste pridobili praktična znanja za uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B in B2C.

Program delavnice

Način prenosa znanja
Prenos znanja na delavnici bo potekal interaktivno preko orodij za pripravo prodajne zgodbe in telefonske skripte za dogovor sestanka.

1. del: priprava prodajne zgodbe in preoblikovanje ponudbe 

1. Priprava osnovne prodajne zgodbe – stranka potrebuje rešitev, ne ponudbe

  • Kako pripravimo prodajni pristop, da bo dogovarjanje prodajnih sestankov uspešno?
  • Kako v praksi določimo ciljne skupine strank za uspešno dogovarjanje prodajnih sestankov?
  • Kako preoblikovati našo ponudbo v jezik potreb oz. želja potencialnega kupca?
  • Kako produkt oz. storitev, ki jo prodajamo preoblikovati iz lastnosti v jezik koristi in rešitev za potencialnega kupca?
  • Kako dodati vrednost lastnim izdelkom oz. storitvam v očeh naših potencialnih kupcev?
  • Kako pripraviti ponudbo, ki jo potencialna stranka težko zavrne?
  • Več o ciljih delavnice

2. del: priprava za/na sestanek 

2. Motivatorji, ki pospešujejo dogovor prodajnega sestanka

  • 11 motivatorjev za pospeševanje uspešnosti dogovora sestankov za področje B2C.
  • 12 motivatorjev za pospeševanje uspešnosti dogovora sestankov za področje B2B.

3. Orodja za pospeševanje prodaje na prodajnem sestanku

  • Spoznali boste 10 orodij, ki pospešujejo prodajo na sestanku in vam olajšajo follow up aktivnosti.

4. Kako pripravimo bazo strank?

  • Kako določiti ciljno skupino strank?
  • Kje in kako do kontaktov in baze strank?
  • Prednosti in slabosti javno dostopnih baz.
  • Katere pristope za grajenje baze uporabiti v praksi za področje B2C ali B2B?
  • Skriti viri potencialnih baz strank v podjetju.

5. »Hladni« vs. »topli« klic

  • Kako uspešno dogovarjati sestanke na toplih kontaktih (obstoječi kupci, nekdanji kupci …?
  • Kako navidezno neznane stranke spremeniti v znane stranke?
  • Pri hladnih klicih je največja ovira na sestanku, da vas stranka ne pozna. Kako zgraditi odnos in odpraviti občutek nezaupanja stranke?
  • Kako uspešno dogovarjati sestanke s hladnim klicem?

6. Individualni prodajni sestanki vs. skupinski prodajni sestanek – s prodajo skupini prihranimo čas in denar

  • Kako pripraviti uspešen prodajni sestanek skupini potencialnih strank in tako znižati stroške osebne prodaje?
  • 5 načinov skupinskih prodajnih sestankov, ki delujejo.
  • V katerih primerih je boljša izbira individualni prodajni sestanek in v katerih skupinski prodajni sestanek?
  • Uspešnost skupinskega prodajnega sestanka je odvisna od follow up aktivnosti. Katere uporabiti?
  • Več o ciljih delavnice

3. del: priprava telefonske skripte za klic za dogovor sestanka 

7. Priprava osnovnega telefonskega razgovora za dogovor sestanka

  • Kaj je najpogostejša napaka pri dogovarjanju prodajnih sestankov, zaradi katere se dogovori povprečno 20% manj sestankov kot jih je možno in kako jo odpraviti?
  • Kako predstaviti podjetje? Pri dobrem dogovoru sestanka, vas v 98 % klicev ne bodo vprašali o vašem podjetju. Zakaj je to pomembno? Kako to doseči?
  • Kako dati stranki občutek, da to ni samo prodajni klic?
  • Kako »priti mimo« tajnice?
  • Kako si zgraditi avtoriteto in tako povečati izplen števila sestankov?
  • Filter vprašanja, za izločanje manj potencialnih strank.
  • Kako zmanjšati tveganje in strahove stranke pri odločitvi za sestanek?
  • Kako dodati težo in vrednost sestanku, da si bo stranka z veseljem vzela čas?
  • Kako v skripto vgraditi vnaprejšnje reševanje ugovorov stranke?
  • Kako se skripte ne uporablja - najpogostejše napake pri uporabi skripte.

8. Učinkovito reševanje ugovorov strank ... dober klic za dogovor sestanka ni daljši od 3 minut

  • Kako potencialne ugovore stranke rešiti že preden se pojavijo? 
  • Katere ugovore rešujemo in katerih ne?
  • Kako si vnaprej pripravimo odgovore na ugovore stranke in jih vključimo v pripravo skripte?
  • Kako sprejeti zavrnitev in jo izkoristiti kot priložnost za dogovor prodajnega sestanka?
  • Več o ciljih delavnice

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kako, kdaj in kje?

 

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10 %  popust.

Prijava vključuje: 

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi za prenos znanja v podjetju,
  • analizo trenutnega stanja in follow up po delavnici ter e-orodje,
  • potrdilo o udeležbi, pijačo in prigrizek med odmori.

Delavnica bo potekalo v sredo, 27. septembra 2017, od 9.00 do 15.00, na GZS, v Ljubljani. Za udeležence je urejeno brezplačno parkiranje. 

 

Seminar

227,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »