right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 69 dni 1 ur 27 minut
Predavateljica

Prodaja

Kako do uspešnega prodajnega sestanka?

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, vodjem marketinga, prodajnikom oz. vsem, ki bi želeli izboljšati uspešnost dogovarjanja prodajnih sestankov.

Na delavnici boste pridobili praktična znanja za uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B. Predvsem za področje hladnih klicev in hladnih mailov.

Se pri dogovoru za prodajni sestanek srečujete s precejšnim številom zavrnitvev? 

V prvem delu boste pridobili praktična znanja o dogovarjanju sestankov s hladnimi kontakti po telefonu in s pomočjo e-pošte. Spoznali boste 5 strategij za učinkovito hladno trženje ("cold calling" & "cold mailing"), ki odlično delujejo tudi pri "toplih kontaktih" in kupcih. Prodajnik, ki "obvlada" delo s hladnimi kontakti in zavrnitvami po telefonu nima večjih izzivov s toplimi kontakti. 

Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Skozi praktične vaje in delom na vaših primerih boste spoznali metode in tehnike prepričevanja, vplivanja na sogovornika, grajenja zaupanja in aktivnega vodenja telefonskega pogovora ter metod za vzbujanje zanimanja pri sogovorniku.  Cilj delavnice je, da pripravite prodajno zgodbo oz. argumente za uspešen klic ter reševanje ugovorov, s katerimi boste bolj prepričljivi in lažje uspešno zaključevali telefonske klice in dogovarjali sestanke s hladnimi sestanki s pomočjo e-pošte.

Cilji izobraževanja

  • Tehnike in skrivnosti za uspešno dogovarjanje sestankov s hladnimi kontakti po telefonu.
  • Kako se soočiti s strahom pred zavrnitvijo?
  • Nasveti in triki ter predloga učinkovite e-pošte za dogovor sestanka s hladnimi kontakti.
  • 5 strategij za učinkovito dogovarjanje sestankov s hladnimi kontakti po telefonu in s pomočjo e-pošte.
  • Metode ustvarjanja vrednosti ponudbe za izdelke in za storitve.
  • Kako pripravimo dober "sales pitch"
  • 4-stopenjska formula za večjo učinkovitost - vsebina ponudbe oz. produkta, lastnost, korist in dokaz. 
  • Kako pridobiti pozornost stranke v primeru hladnega kontakta?
  • Kako doseči, da nam stranka nameni dovolj časa za predstavitev namena našega klica?
  • Kako se soočiti z najpogostejšimi ugovori strank?

Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonus - brezplačno svetovanje po izobraževanju ter analiza vaših prodajnih materialov, telefonske skripte in e-pošte za dogovor sestanka

  • Predavateljica bo pred delavnico naredila analizo vašega obstoječega načina dogovarjanja sestankov (telefonska skripta, e-pošta za dogovor sestanka, ponudba in predstavitveni materiali itd.) . 
  • Na delavnici boste izboljšali pristop za telefonski klic in e-pošto za dogovor sestanka in ga takoj začeli uporabljati v praksi.
  • Follow up pregled materialov (skripta za telefonski klic, e-pošta ...) po izobraževanju s predlogi za izboljšave.
  • Po izobraževanju ima vsak udeleženec na voljo osebni ali telefonski brezplačen posvet s predavateljico.
  • Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

Gradiva za prenos znanja v podjetju

Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Za učinkovit prenos znanja boste prejeli obogateno elektronsko gradivo, ki bo vsebovalo napotke, konkretne primere in pristope, ki jih boste lahko uporabili tudi pri prenosu znanja na svoje sodelavce.

 

 

 

 

 

Vodja delavnice Bernarda Bogdan

 Bernarda delovanje klicnega centra pozna iz prve roke. Ima 2 leti neposrednih izkušenj kot telefonistka (v različnih klicnih centrih) s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo in podporo strankam ter 9 let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov tako za področje B2B kot B2C ter skupno 17 let v trženju (telefonsko trženje, email marketing in trženje, upravljanje baz strank (CRM), osebna prodaja). Podjetjem sedaj pomaga razvijati učinkovite strategije za "hladno" (telefonsko) trženje ter pri usposabljanju ekip telefonskih tržnikov. Več o predavateljici

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada10 %  popust.

Prijava vključuje: 

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi za prenos znanja v podjetju,
  • analizo trenutnega stanja in follow up po delavnici,
  • potrdilo o udeležbi, pijačo in prigrizek med odmori.

Delavnica bo potekalo v četrtek, 12. aprila 2018, od 9.00 do 15.00, na GZS, v Ljubljani. Za udeležence je urejeno brezplačno parkiranje.

Seminar

237,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »