right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 55 dni 10 ur 49 minut
Predavateljica

Prodaja

Kako do uspešnega prodajnega sestanka?

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, vodjem marketinga, prodajnikom oz. vsem, ki bi želeli izboljšati dogovarjanje prodajnih sestankov in posledično izplen pri prodaji.

Na delavnici boste pridobili praktična znanja za uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B in B2C.

Kako uspešno dogovarjati prodajne sestanke?

Najučinkovitejši prodajni pristop je osebna prodaja. Da pride do prodajnega sestanka, je potrebno s pomočjo telefona ali e-pošte dogovoriti sestanek. Veliko število prodajnih sestankov še ne zagotavlja prodaje. Ključno je, kako s klicem za dogovor sestanka "zasejemo" priložnost za prodajo na sestanku.

Cilji izobraževanja

  • Uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B ali B2C, 
  • izboljšan prodajni pristop in 
  • izdelava učinkovitega telefonskega scenarija za dogovarjanje sestankov. 

Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

 

Analiza in izboljšave obstoječega načina dogovarjanja sestankov

  • Predavateljica bo pred delavnico naredila analizo vašega obstoječega načina dogovarjanja sestankov  (telefonska skripta, e-pošta za dogovor sestanka ...) . 
  • Na delavnici boste vaš prodajni pristop izboljšali in ga takoj začeli uporabljati v praksi. 
  • Po dveh tednih bo predavateljica na osnovi vpeljanih sprememb v praksi, ponovno podala dodatne predloge za izboljšanje prodajnega pristopa. 
  • Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

Praktične vaje in gradiva za prenos znanja v podjetju

Več kot polovico časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Za učinkovit prenos znanja boste prejeli obogateno elektronsko gradivo, ki bo vsebovalo napotke, konkretne primere in pristope, ki jih boste uporabili pri prenosu znanja na svoje sodelavce.

Orodje "Šablona prodajnih pristopov"

Prejeli boste orodje za generiranje učinkovitih prodajnih pristopov.

 

 

 

 

Vodja delavnice Bernarda Bogdan

Bernarda je strokovnjakinja na področju relacijskega marketinga (CRM), vzpostavljanja call centrov in optimizacije trženjskih procesov v podjetju. Njene kampanje za dogovor prodajnih sestankov dosegajo 35% do 85% uspešnost. Z vami bo delila dobre prakse in skrivnosti uspešnega dogovarjanja prodajnih sestankov. Več o predavateljici

 

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10 %  popust.

Prijava vključuje: 

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi za prenos znanja v podjetju,
  • analizo trenutnega stanja in follow up po delavnici ter e-orodje,
  • potrdilo o udeležbi, pijačo in prigrizek med odmori.

Delavnica bo potekalo v sredo, 27. septembra 2017, od 9.00 do 15.00, na GZS, v Ljubljani. Za udeležence je urejeno brezplačno parkiranje. 

Seminar

227,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »