right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 76 dni 1 ur 39 minut
Predavatelj

Splet

Google Analytics v poslovni rabi

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: zaposlenim v prodaji in marketingu, urednikom spletnih strani, lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin ter vsem tistim, ki želite z aplikacijo Google Analytics izkoristiti za izboljšanje prodajnih/poslovnih rezultatov.

Google Analytics je odlično, brezplačno orodje, a tudi kompleksno orodje. V praksi bomo pokazali, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate. Delavnica je namenjena poslovnim uporabnikom, ki želijo to orodje uporabljati tudi za poslovne odločitve.

Google Analytics - marketinška intuicija na preizkušnji

Največja prednost digitalnega marketinga je v njegovi merljivosti. Tu se nam ni potrebno zanašati na našo marketinško intuicijo, ki nas večkrat prevara kot pa nagradi. Številke pa so nam vedno zveste. Google Analytics je odlično in brezplačno orodje, ki ga lahko uporablja vsak lastnik spletne strani in trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi zelo kompleksno.

Zato smo za vas pripravili praktično izobraževanje s strokovnjakom za analitiko, izjemnim Markom Penkom, ki vam bo pokazal številne prednosti orodja, ki jih najbrž še ne uporabljate in vam bodo v veliko pomoč pri načrtovanju vaših marketinških kampanj. Podrobneje o programu

 

 

 

Cilji izobraževanja – kaj se boste naučili na izobraževanju

Mnogi izmed vas Google Analytics že uporabljate, a v omejeni obliki. Izobraževanje priporočamo vsem, ki želijo:

  • Spoznati, segmentirati in pravilno nagovoriti svojo ciljno skupino.
  • Optimizirati svoje digitalne oglaševalske kampanja (Adwords, Facebook, Instagram itd.).
  • Optimizirati svoje Email marketing kampanje.
  • Prepoznati in spremljati ključne besede.
  • Dosledno določati cilje kampanj in spremljati konverzijo.

Orodje Google Analyitics bo postalo vaše "go to" orodje za sprejemanje poslovnih odločitev, ne samo v digitalnem svetu, temveč tudi širše. Podrobneje o programu

 

 

 

 

 

Vodja izobraževanja Marko Penko

Marko je priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji. Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih ter delavnicah in lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA in certificirani trener Digital Marketing Instituta iz Dublina. Več o predavatelju

 

 

 

 

Način dela na delavnici

Krajšemu, "teoretičnemu uvodu" bodo sledile študije primerov, kjer bo Marko v praksi pokazal, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate. Več o programu

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 176 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10 % popust

Prijava vključuje:  

  • izvedbo delavnice z navodili za prenos znanja v podjetju
  • potrdilo o udeležbi,
  • pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.

Delavnica bo potekala v četrtek, 5. aprila 2018, od 15.30 do 19.30, na GZS, Dimičeva 13 v Ljubljani.

Seminar

176,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »