right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 167 dni 11 ur 9 minut
Predavatelj

Splet

Dobre prakse uporabe Linkedina v prodaji in marketingu

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: Delavnica je namenjena vsem odgovornim v podjetjih, ki želite s pomočjo LI navezati stike, poiskati in razvijati nove prodajne priložnosti.

Praktična delavnica na kateri boste sodobni prodajniki in tržniki spoznali kako LI v kombinaciji s vsebinskim marketingom uporabiti kot učinkovito prodajno - marketinško orodje.

530 mio uporabnikov v preko 200 državah: Linkedin je št. 1 poslovno družbeno omrežje

  • Iščete nove kontakte oz. prodajne priložnosti?
  • Ne uspete ustrezno negovati vseh obstoječih strank?
  • Odpirate oz. poslujete s tujimi trgi?

LinkedIn je s preko 530 mio uporabniki in 9 mio profili podjetij največje poslovno družbeno omrežje. Združuje uporabnike iz več kot 200 držav, vsako sekundo se priključita 2 nova.

Delavnica je namenjena vsem, ki želite s pomočjo Linkedina zasledovati poslovne cilje podjetja, še posebej pa:

  • Prodajnikom (KAM, produktni vodje…) - prodaja
  • Tržnikom / social managerjem – marketing.
  • Podrobneje o programu

Dobre prakse Linkedina  - ekskluzivna, sveža vsebina

Linkedin ima ogromen, med slovenskimi uporabniki še precej neizkoriščen potencial. V pravi kombinaciji z digitalnim marketingom predstavlja močno orodje za pridobivanje prodajnih priložnosti na globalnem nivoju. Zato smo za vas pripravili ekskluzivno delavnico na slovenskem trgu, ki predstavlja sveže in težko pričakovane vsebine, nasvete ter navodila iz rok priznanega slovenskega strokovnjaka

 

 

 

 

Cilji delavnice

Osnove:
- pridobljeno znanje za postavitev, urejanje in optimizacijo osebnih profilov
- osvojitev osnovnih funkcionalnosti Linkedina

Napredna uporaba:
- udeleženci lahko samostojno identificirajo in komunicirajo s prodajnimi tarčami / obstoječimi strankami.

Marketing:
- pridobljeno znanje za postavitev, urejanje in optimizacijo »company« profila
- možnosti za oglaševanje na Linkedinu

Podrobneje o programu delavnice

Katere odgovore boste dobili na delavnici?

  • Kako so družbena omrežja spremenila nakupni proces?
  • Kako se obnaša sodobni B2B kupec in kako se mu prilagodimo?
  • Kako pravilno predstaviti kaj prodajate (osebni profil, profil podjetja)?
  • Kako učinkovito zgraditi in povečevati svoje omrežje?
  • Kako se pravilno povezovati in se izogniti zavrnitvam?
  • Kako iskati tarče in pridobiti efektivne prodajne priložnosti?
  • Pomen vsebin, katere in kako pogosto objavljati?
  • Katere so najbolj pogoste napake pri uporabi?
  • Katere opcije ciljanega oglaševanja so na voljo?
  • Več o programu delavnice

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena vsem odgovornim v podjetjih, ki želite s pomočjo Linkedina navezati stike, poiskati in razvijati nove prodajne priložnosti, negovati obstoječe stranke ter preko profila podjetja graditi zavedanje / ugled o vašem podjetju. Še posebej je namenjena:

Prodajnikom, ki:

  • želijo izkoristiti moč družbenih omrežij za navezovanje kontaktov in pridobivanje prodajnih priložnosti,
  • želijo umestiti Linkedin v svoj prodajni proces,
  • so aktivni na Linkedinu, a ne znajo generirati povpraševanj in
  • si želijo zgraditi osebno kredibilnost in povečati svoje omrežje.

Tržnikom / social managerjem, ki:

  • upravljajo z Linkedin profili podjetij in skrbijo za njihove vsebine,
  • morajo pridobiti več prodajnih priložnosti,
  •  jih zanima ciljano Linkedin oglaševanje.

Komu delavnica ni namenjena?

Delavnica ni namenjena popolnim začetnikom (brez Linkedin profila). 

 

 

 

Način dela na delavnici

Delavnica je zastavljena kot učenje preko praktičnih primerov, ki jih boste udeleženci lahko takoj prenesli v svoje okolje. Vabljeni, da se delavnice udeležite s prenosnim računalnikom in pridobljeno takoj preizkusite v praksi. Prav tako je zelo zaželeno, da predhodno pošljete svoja vprašanja. Vse prikazane rešitve bodo temeljile na uporabi brezplačne (free) Linkedin verzije. Več o programu delavnice

Vodja delavnice: Mitja Špende

Je senior svetovalec in direktor poslovnega razvoja družbe Creatim Ržišnik Perc d.o.o. s 15 letnimi izkušnjami pri uporabi digitalnih pristopov v marketingu in prodaji. Je predavatelj in avtor številnih člankov, med drugim tudi na temo poslovne uporabe LinkedIna, ki ga vsakodnevno uporablja kot praktik, primarno za namene grajenja odnosov s (potencialnimi) strankami na domačem in tujih trgih. Glede uporabe Linkedina je svetoval že preko 15 podjetjem, ki delujejo na visoko konkurenčnih trgih. Več  o predavatelju

LI profil predavatelja: https://si.linkedin.com/in/mitjaspende

Priporočeno branje pred delavnico 

15 % popust do 28. novembra

Kotizacija znaša 176 EUR (DDV ni vključen). V kolikor se prijavite do 28. novembra, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom je 149,60 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada še dodaten, 10 % popust. Kotizacija vključuje: 

  • predavanje in praktične vaje,
  • strokovno gradivo v obliki skripte,
  • potrdilo o udeležbi, pogostitev s prigrizkom in
  • brezplačno parkiranje v garažni hiši GZS.

 

Seminar

176,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »